11 feb 2008

Ons tehuis.

'ONS TEHUIS' beweerde de grote deur waar ik vorige week binnenwandelde...
En of hij gelijk had!
Het is de deur die leidt naar waar ik woon. Of toch een beetje.
Dat je bij het naar buiten wandelen van diezelfde deur het woord 'RUSTOORD' leest, daar ben ik minder mee akkoord.

Zelden werd een rusthuis zo schaamteloos omgevormd tot een oord der bier en verderf: een studentenkot. Menig bomma zou kwelen dat het een schande is, maar ik ben meer dan gelukkig met mijn kamertje op de tweede verdieping, met de viesgele muren en de optrek-baar + alarmknopke aan het toilet. Ondertussen leef ik hier al anderhalve week tussen eenzaamheid en prille vriendschap in de gemeenschappelijke keuken, tussen stress en uitdaging, tussen stageplaats en café d'anvers. And I seem to like it:)


Geen opmerkingen: