17 mrt 2008

FlorreBorre !!!

Mijn nek onderging zijn derde imaginaire whiplash, toen ik zondagochtend wakker werd,en mijn schouders en rug met evenveel plezier bewoog. Maar niet alleen de wervelkolom was naar de vaantjes, ook mijn armen en benen moesten eraan geloven: Alle coördinatie was zoek toen ik deze 4 meende te gebruiken,zoals het alle gezonde ledematen betaamd, om het bed mee uit te stappen, en ze zich als klapdeurtjes met roestige scharniertjes wisten te gedragen.

Dat allemaal,beste vrienden en sympathisanten, voor en door een avond die even letterlijk als figuurlijk beestig mag genoemd worden.
Mag ik u voorstellen: Florreborre !

http://www.florreborre.be/

Ritmische muziek,een hoop mensen die zichzelf durven geven,blote voeten en een sfeer die smaakt naar meer. Dat is primitieve expressie. Geen mensen die vreemd kijken als je wijde arm- en beenbewegingen maakt of als je nog eens zin hebt om een totaal uit de context gerukt pirouettje te draaien. Zeker een aanrader voor wie zijn eigen lichaam en dans eens op een andere manier wil ontdekken,en daarbovenop eens onverantwoord uit de bol wil gaan...maar ken je grenzen... *kraakt haar nek eens* Een gewaarschuwd mens is er twee waard.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

na kookkunsten bied ik eventueel ook masages aan. Dit aan dezelfde naturaprijzen zoals het koken natuurlijk... Afwas inbegrepen :)

kvr

MetalArend zei

Een warm bad en een paar fijne olietjes van de body shop of het winkeltje in de tiense (ja, ze, hier vlakbij ;) ) kunnen ook wonderen doen! En dat zonder de gevaarlijke naturaprijzen die met een massage gepaard zouden kunnen gaan... Want afwas en massage in één en dezelfde paragraaf gebruiken?! :D