19 feb 2009

Zo fier als een gieter...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat Joke! Had ik u niet altijd al gezegd dat dit mogelijk was!

Unknown zei

Hoera! Veel plezier nog met het restje...

Chris zei

Wauw, proficiat!!!!! genieten nu maar :p,

Joke zei

H. Sigal: dankje, maar ik weet niet wie je bent :) Gerard en Chris: 'plezier' en 'genieten' zal voor in de paasvakantie zijn. Mijn scriptie schreeuwt om aandacht!
grtz!

Anoniem zei

Mijn familienaam heeft dus duidelijk niet de bekendheid van mijn voornaam. Spijtig...

En genieten moet je nu ook doen, hard werken en ontspannen gaan perfect samen. Na een lange werkdag ken je zelfs nog beter genieten van simpele dingen.

En met de scriptie komt het wel goed, ze zullen wel merken dat je er een bovengemiddeld aantal uren aan gewerkt hebt. En dat is eigenlijk alles wat ze verlangen; inzet.