23 mei 2008

Blok aan m'n been.

Ik heb het weer aan mijn been:
de examens.
En wat kan dat arme lidmaat er ook aandoen?
Dat ik nog steeds studeer is tenslotte mijn keuze,
en dat van mijn nutteloze ASO-diploma.

We moeten er door,in alle mogelijke betekenissen van het woord.
Met dat in het achterhoofd heb ik me voorgenomen mijn strategie
betreffende het betere blokwerk wat aan te passen.
10 minuten studeren...50minuten pauzeren...IS een optie,
blijkt tot nu toe ondanks alle tegenargumenten
nog altijd te werken...
maar blijft een risicovolle onderneming.
Daarom ben ik dus begonnen met het systeem van
de winstgevende aanloop.
Ik heb vandaag ongeveer 2uur gestudeerd,
beste lezertjes,en de blokweek is nog niet begonnen.
Dit ongebruikelijke voorval heeft ook mede plaatsgevonden
doordat het toilet op mijn kot naar de zak is,
en heel de tijd lawaai maakt,
alsook mijn chauffage (nog steeds).
daarbovenop moet ik nog nadenken over een scriptie onderwerp
(gebruik gerust de reactieruimte als ideeƫnbus)
en verwacht ik dat de zon binnen dit en 2weken
mijn aandacht zo gevaarlijk hard naar zich toe zal trekken
dat blokken slechts nog toevallig zal plaatsvinden
als ik de cursus van mijn gezicht haal na een namiddagje zonnen.

Maar we houden de moed erin!!

Geen opmerkingen: