16 jan 2009

The eye-opener.

Oogverblindend hoe je glanst
hoe je met mijn vingers danst
hoe je contouren me bespelen
oh, al mijn zinnen kan jij strelen
Oogluikend laat ik toe
dat mijn zicht wordt beetje flou
als ik intimiteit gewens
met jou, lieve contactlens
Je naam durft suggereren:
u zal niet schuwen maar begeren
de hoop is dus immer hoog
in mijn rood doorbloedde oog
doch na een 10tal keren
je op mijn oogbol te willen flaneren
gaat je speelsheid irriteren
en vraag'k je vriendelijk te marcheren
3kwartiers zijn reeds verstreken
als het moment lijkt aant te breken
mijn handen beven,mijn keel is droog
maar lieve lens, je plakt in mijn oog
De liefde voor jou, zo zal snel blijken
reikt zover als mijn lui oog kan kijken
jij bent mijn keppel als mijn oog was een jood
jij bent mijn beleg als mijn oog was een brood
Maar 't schoon liedje is uit
(na een uur of acht)
beslis ik wijs ende doordacht
maar je wil er niet uit (ongeduld=intens)
oh lieve godverdomse lens
Ik verwens je weg van deze korst!
richting maan of saturnus, het weze mij een worst
maar voorlopig blijf je dus zitten, veilig hoog en droog
ik zal je nog wel krijgen: tand om tand,oog om oog...

1 opmerking:

Anoniem zei

Schattig meisje, toffe blog!
Ontdek ook eens de mijne, laat een reactie achter.
Veel liefs,

Nadia

http://politiekencultuur.bogspot.com