8 jan 2009

Jawel,oudejaarsavond.

2009 is al weer bijna halfweg,
De kerstbomen zijn opgestookt,de slingers en ballen liggen weer te bestoffen op zolder, de voornemens zijn hun realisme al verloren en Pasen staat te trappelen vol ongeduld...

Het is al veel te laat dus,om nog een lofzang te scanderen voor de allerlaatste avond van 2008,die al in een verre,duistere achterkamer van ons collectieve geheugen zit...

Maar ik wil toch even zeggen dat:
- ik en mijn broer met 18 vrienden in een huisje zaten
dat welgeteld 1 dag van ons was
- ik naast vuurwerk ook weerwolven en koeien heb gezien
- ik mijn nieuwe zigeunerburen heb leren kennen
in het eerste uur van 2009
- ik mijn eerste ochtend in 2009 doorgebracht heb al slapend op een vloertapijt

En tot slot....
Wil ik alle fantastische mensen bedanken die ongetwijfeld deze blog niet lezen, maar die toch mijn avond hebben gemaakt tot wat ze was : eentje om nooit te vergeten.

Geen opmerkingen: