4 sep 2007

Testikels

Vaak,niet altijd,maar vaak
ontstaat appreciatie voor een gedicht,een boek of eender welk kunstwerk of artistiek gerochel niet door het kunstwerk zelf,
maar door hoe anderen,mensen die dicht bij je staan vooral, het lijken te apprecieren.
Vaak gewoon omdat je iets leert kennen doordat anderen je het aanprijzen of ronduit afkeuren.
We zouden dus als het ware kunnen zeggen,dat niet het oogschijnend belangrijke,maar datgene wat er aanhangt,of achteraf over gezegd wordt, hetgene is wat de superioriteit van het kunstwerk voedt.

We zouden dus als het ware kunnen zeggen,
dat een penis slechts status heeft,
wanneer de testikels bij wijze van spreken
gigantisch en onverwoestbaar zijn.
Dat je er,bij wijze van spreken,
een mammoet mee kan neerkloppen,
dat je,bij wijze van inbeelding,
met moeite overeind zou geraken als je op toilet zit.
We zouden als het ware kunnen zeggen,dat wat ik hier schrijf,slechts waarde heeft,
wanneer er onnoemelijk veel reacties op volgen.

En daarom,beste lezertjes,
zou ik graag hebben dat jullie mij onuitputtelijk veel reacties geven op de halfzin:

Als mijn testes radijzen waren....
(als mijn borsten krieken waren,voor de vrouwen)

Dankuzeer.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Het blijkt seks te zijn Joke.. de wereld draait rond seks

Peace

Anoniem zei

...zaten mijn dijen vol blaren!

Anoniem zei

...kon ik mijn lunchpakket thuislaten
...moest mijn liefje niet elke dag mijn bokes smeren
...was mijn penis waarschijnlijk een wortel
...heb ik waarschijnlijk te veel vegetarisch gegeten

Unknown zei

... moet ik oppassen voor de konijnen onder ons

Chris zei

...
zouden ze zich goed voelen met platte kaas...
zouden ze een mooi vormpje hebben
en zouden ze bemind worden.

Anoniem zei

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o CresceNet(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).