25 sep 2007

Gij zijt em! Gij!

Wat een weekend!

En wat een idee ook,om een BBQ te geven, voor mijn 19de verjaardag,niet eens zo'n belangrijke leeftijd,maar voor mij duidelijk weer een reden om decadent veel geld uit te geven.250euro langs deuren en ramen, MinStenS !

Maar het belangrijkste is natuurlijk: iedereen heeft zijn buikje rond gesmuld,zij het niet dat er mensen spontaan zichzelf tot veggie in spé uitriepen.

Daarenboven heb ik mijn ex-bazen uit de Chef Croque eens salade-gewijs tegen hun kloten gestampt,door meer dan 10 kommen overheerlijke schotels te serveren aan mijn gasten,zonder hun hulp! (Special thanks to: Koen,Koen,Annabel en Emmanuel--> mijn persoonlijke kookteam).
Nadat een van mijn bazen me donderdag had opgebeld om me uit te schelden voor lomp,stom wijf,besloot ik wijselijk niets meer met hen te maken te willen hebben. (Anti-reclame,hoi!)

Maar goed,voor de mensen die mijn leven iets minder gedetailleerd volgen: Beestig feestje dus,en nog meer beestachtig einde,toen we het spel der weerwolven bovenhaalden en met de selecte harde kern bleven lachen en roepen tot ver na het uur der nakend burenlawaai.

De volgende ochtend: haren vol slagroom (no comment),vuile borden in mijn ooghoeken,zetels in de gazon,rommel en overschotjes verspreidt over het gehele huis,een nog lichtjes smeulend kampvuurtje,


en Ik zag dat het goed was.

2 opmerkingen:

Unknown zei

En het was goed.. Respect

Chris zei

het voedsel was meer dan lekker, en vulde het gehele maagje goed, tot grote verheugenis van de aanwezigen, allesinds ik toch :), spijtig dat ik niet wat langer aanwezig kon zijn op deze vbbq, duidelijk een gemis in mijn dagboekje...