29 jan 2008

Habba Habba!

Maandag op het nippertje mijn bus gehaald, vandaag maar net de stakingen in Antwerpen-Centraal ontglipt, en koppijn van de stress...
maar zo ongeloofelijk tevreden met mijn zuurverdiende plekje als stagiaire in de neurolinguïstiek! Eindelijk zie ik eens alles in de praktijk wat ik me tot hiertoe niet eens kon voorstellen. Van zeldzame hersenziektes en Alzheimer tot leerstoornissen en schattige mentaal geretardeerde kleutertjes. Zelfs de observatie van een kleintje met herpesencefalitis die een potlood in het oog van zijn moeder probeert te poken, was op zijn minst een leerrijke ervaring. Tot nu toe zag ik enkel de testing, maar vrijdag kan ik ook mee de therapieën volgen. Mensen zichtbaar kunnen helpen geeft volgens mij zo absurd veel voldoening! Nog een maand of 2 te gaan, maar ik sluit mijn 2de stagedagje allesinds af met een welgemeende : We want more!

Geen opmerkingen: