17 jan 2008

W.I.S.C (4/4)

Het examen A&O.
(arbeids- en organisatiepsychologie, voor de nieuwsgierigen)
Het laatste,en pijnlijkste examen van de reeks.
Een mirakel is het, indien mijn cijfer hogere sferen dan de naakte '10' zal bereiken. Maar relaxed als nooit tevoren vulde ik 17 van de 20 multiple choice vragen in, en bekeek ik met een glimlach de grandioos creatieve antwoorden op de 3 open vragen.

Naar de avond toe...

Café 'De Muze' binnen, op de melkmarkt (Groenplaats)
met nuchtere vrienden,
en de WISC, een intelligentietestkoffer voor kinderen.
( 1 wijntje, 2de wijntje)
En ik wandel weer buiten zonder.
Moment van besef: 2uur, 15minuten en 47seconden later.

Spreuk van de dag:
2 Wijntjes In mijn gilee, en de wijSheid blijft op Café.

Planning voor morgen:
Een retourtje naar A'pen :(

Geen opmerkingen: