24 jun 2008

Moving out,moving forward.

Het laatste meubel buitensjouwend neem ik afscheid van weer een klein stukje leven. Van februari tot juni was korte winkelstraat 28 een klein beetje mijn thuis, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet een beetje ontroerd was bij het voor de laatste keer op slot doen van kamertje 21. Het kotleven was voor mij een hele ervaring, maar ik ben toch blij dat mijn spullen niet meer verspreid liggen over 4 verschillende locaties.

Ook mijn 2de jaar toegepaste psychologie is voor mij nu,hopelijk, afgesloten. Ik was de examens al beu voor ze waren begonnen, maar met de vakantie en de zon die mij naar zich toelokken ben ik die drie weken van terreur al weer lang vergeten. Nu nog een goed rapport 3juli, en ik ben officieel klaar voor de zomer!!:)

Geen opmerkingen: