7 jun 2008

Wannabe.

1. Het ongeloofelijke leven van een meisje uit Langdorp
http://www.fehlleistungen.blogspot.com/
of
2. De stoere belevenissen van 2 megavetsnelgave kerels
die samen de wereld rondtrekken.
http://www.la2ba.blogspot.com/

What would you read?
Who would you rather be?

Een klein debat.

MSN-log 7 juni 2008

Nck in Medellin
kdenk da ik toch nog een grote reis wil maken hierna
Joke in Langdorp
:)
Nck in Medellin
ma tis ook ni kei makkelijk leven hier

heb ik al verteld da ik mij helemaal heb moeten uitkleden aan de grens?
Joke in Langdorp
ah,zijn da daar vrouwen tegewoordig?:P
Nck in Medellin
nee da was echt ni om te lachen eigenlijk,
ik moest tien keer door mijn knieen buigen
Nck in Medellin
maja da is peanuts
Nck in Medellin
en daarna nen auto vol mensen en vuurwerk zien ontploffen

Nck in Medellin
ma zo ne vuurbal tussen die 6 mensen en dan kei veel rook.
zeker armen en benen kwijt, da kan ni anders

Nck in Medellin
Ah en woensdag ben ik bijna van mijn paard gevallen aan het begin van de Andes, op 2000 m ofzo!
Da was ni lachen
...
Nck in Medellin
Ene keer ne nachtduik gaan doen
Nck in Medellin
Da was zo spannend. Int pikkendonker met uw bootje de zee in. Een halfuur varen echt, dan uw gear aandoen en baf van den boot aftuimelen.
...

Nck in Medellin
maja
Nck in Medellin
ik zal mss ook wel heel eenzaam sterven :D
Joke in Langdorp
ha! voila:P

Geen opmerkingen: