7 jun 2008

Switch

Als één psychotische lichtschakelaar,
zwiert de nieuwe router van het merk USRobotics (oh ja,anti-reclame!),
die zichzelf bij mama wist te installeren,
mij om de 3 minuten van het internet voor een aantal seconden.
Met als gevolg voor al mijn vrienden op msn dat ik extreem
online-offline-online-offline-online-offline-gedrag vertoon.
Langs deze min of meer stabiele weg wil ik dan ook deze mensen
bedanken voor hun stalen zenuwen, en hen ervan verzekeren dat ik, zodra ik een andere manier vind om op internet te geraken, de router eigenhandig een kopje kleiner maak. En het zal een gruwelijke dood zijn, daar mag je van op aan.

3 opmerkingen:

Unknown zei

plz.. plz gooi hem ook is van een hooooooge verdieping voor mij.. dank u

Anoniem zei

je instellingen van zowel windows als je router instellen... één van de eerste instellingen in windows die je kan aanpassen, is de timeoutreactie van je internetverbinding! google it ;)

Anoniem zei

ik heb de mijne alle vier inees laten doen plus nog nen kapote tand de pijn die valt wel mee ze dokter dolfijn is mesien wat ruw in om gang maar doet goed werk