2 okt 2008

Stage! (2)

Hiphoi ! (zucht)
Vorig jaar was dit berichtje iets enthousiaster...
Ik ben ondertussen al 3 maand op zoek
naar een geschikte stageplaats.
Na het 5de gesprek mag ik kiezen tussen (zet u effekes):
- een school in Edegem
- een school in Hoboken
- een school in Kontich
- een revalidatiecentrum in Bornem
- een ziekenhuis in Gent.
Ten eerste: ik heb de afstudeerrichting
"Klinische Psychologie" gekozen,
dus heb ik infeite in het schoolpsychologische werkveld
(wat een andere afstudeerrichting is)
geen sappige jonagold te zoeken.
Ten tweede: BORNEM...en GENT..., dames en heren.
Tast ik zo al niet genoeg de grenzen van mijn mobiliteit af?
Ge moogt mij ene zot aanwijzen die zoals ik elke dag
3 tot 6uur pendelt om alleen al maar op school te geraken.
Maar geen nood...Ik ben flexibel. Ja,dat is het,flexibel.
En dat is ook meteen wat mijn toekomstige CV met trots gaat beweren. No doubt.

Ik hou je op de hoogte!
xxx

4 opmerkingen:

flanger zei

Dus.

Kreupelen in Bornem

of

Coole ziektes in hip Gent.

Ik zou het wel weten.

Chris zei

van gent naar aarschot gaan alleen voor school is al voor gedaan :) wree moeilijk, wree vermoeiden maar doenbaar :)

5 uur opstaan
20 uur thuis, gaan slapen :)

Joke zei

Damn. Tegen zulks doorzettingsvermogen kan ik niet op:) Hoedje af!

Chris zei

de vraag is, doorzettingsvermogen, of gewoon uw vrienden niet kunnen missen :), of gewoon dom zoals een ezel, die is ook koppig :)

ach toch weer meegemaakt ;) :)