9 dec 2008

Most Cruel Site: 2008

Ik wil iets tonen...
Het lijkt misschien een luguber vervolg op het filmpje van vorige post,
maar dat is het absoluut niet...
Alleen zij die van hun hart even een steen kunnen maken
mogen van mij op onderstaande link klikken...

Zij die vrolijk zijn vandaag,lees niet door,
Zij die niet graag geconfronteerd worden met de dood
lees niet door....

Zij die het al gezien hebben,zullen het met me eens zijn,
Zij die het nog niet gezien hebben, zullen slikken...

Toen ik een bezoek bracht aan deze site
en met mijn neus op de feiten werd geduwd,
toen foto's en 'last statements' me bij de keel grepen...
was ik niet alleen blijer dan ooit om een belg te zijn,
maar werd het leven me ook net dat ietsje betekenisvoller.

1 opmerking:

Chris zei

ik heb het voor alle zekerheid niet gelezen, ik heb er geen zin in, en ik heb zowat een vermoeden wat ik ga tegenkomen, en dat vind ik al erg genoeg :|, ach niets zo wreed als een mens...