20 aug 2007

blog is een vies beest.

Eureka!
Alsof iedereen er stoelschuifelend naar uit zat te kijken: ik heb een blogspot!
Nu rest ons alleen nog het geduldig afwachten
of ik effectief iets intressants te vertellen heb.

BLOG
Basiscursus Leesbaar-maken van Onverteerde Gedachtenkronkels
kortom,pure zelfstudie van het brein
de brok materie,niet groter dan twee vuistjes
genesteld in een hoofd,dat er niet slimmer uitziet dan het is
waaruit zo vaak zo onnoemelijk veel onzin ontspruit
maar waar ook de bron ligt van alles wat mooi en goed is
zoals autosnelwegen,sociale zekerheid en shopping centers
maar ook voortplanting,mijn beste,vindt er zijn oorsprong,
en de uitvinding van de blogspot,ter kanalisering van het cerebrospinaal vocht
dat continu door onze hersenpannen wordt gepompt
opdat wij,nietige mensen,zouden weten waar we in godsnaam mee bezig zijn.

Tevergeefs.

Ach,zolang ik mijn goesting maar mag doen.

Geen opmerkingen: