27 aug 2007

Over schuim,bicky's en voyeurisme

Als dat geen aantrekkelijke titel is.
Mijn weekend was weer om luidkeels 'waardeloos!!' naar te roepen,
of 'hoereuh!!',maar dan hebben we het vooral over vrijdagavond.
Schuimparty in Hulshout,haast een traditie,
maar vooral een steeds vulgairder oogende bijeenkomst van kinders met een gepeperde hormonenspiegel.
U hoort het goed,vulgair,en u hoort het nog beter,kinders.
en ik stond er weer tussen.
Even leek het leuk te worden,tot ik tussen allerlei
haast naakte beschuimde meisjes van 15 stond te dansen,die ook mij van mijn kleren probeerden te ontdoen.
Mooi niet dus.

Zaterdag: werken.Kut,niet gewoon stom,maar echt kut.Vernederd en uitgescholden door een homoseksuele naar bicky's ruikende man die mijn baas blijkt te zijn,mijn ouders onbereikbaar s'avonds,en een straatbarbeque die me nachtelijke schlager-rillingen bezorgd.

Zondag,uitslaapdag? Mijne buikvinpaling ook!
Half 8 opstaan en match spelen,49-50 verliezen,en s'avonds weer werken.

Vanmorgen,uitslapen? Na-ah,wakkergesmst! (de pijnlijkste manier om wakker te worde, het lijkt een wekker,maar je mag er niet mee smijten want het is je gsm,en die is te duur.Evenmin kan je de dader eens lekker van je daarop volgend ochtendhumeur laten genieten.Merde)
S'avonds zit ik rustig op een bankje in de diestestraat in Leuven,en wat dacht je,dat de psychoten me daar met rust zouden laten? Een man,die me blijkbaar vanuit zijn raampje al een kwartier zat te bespieden,komt vragen wat er met me scheelt! Wat er met MIJ scheelt,dames en heren!
Ain't that just beautiful!

2 opmerkingen:

flanger zei

Bicky's zijn lekker. Nooit zin gehad om u van uw traditioneel, conservatief belegd broodje te ontdoen en je volledig te laten gaan in de geneugten van een vetdruipende, lauwe Bickyburger met vlees aka samengeperste darmen?

Chris zei

schuimparty
herinneringen aan iemand die ik toen niet vond, enige jaren terug

(kleine anekdote :p )

zalige schrijfstijl :D