30 jul 2008

Tomorrowland 2008

Note to all my friends: Volgend jaar wil ik jullie allemaal meenemen naar het langste en zaligste feestje bij daglicht...



...en bij zonsondergang in de hele wereld! (toch voor zover ik de wereld ken:)




F.A.Q.
Tomorrowland klinkt als commercieel geboenk.Fout! Grote namen als David Guetta,Armin Van Buuren,Dr. Lektroluv en Fedde Le Grand komen aan bod, en er kan altijd een standaard lekker feestje gevierd worden in de Versuz-room, maar ook alternatievere muziek als drum&bass en GOA hebben hun stekje op het eiland (which I like,surprisingly!)Rockers en metalheads komen spijtiggenoeg niet aan hun trekken op dit festival.

Is dat daar geen bedoening voor jumpers en jhonnies?Ik zou liegen als ik zou zeggen dat er geen kerels met hoge petjes en lonsdale frakskes rondlopen, maar de jump area (Q-dance stage) is afgebakend met water, so if you like it: Cross the bridge. You don't like it? Plenty more!

Is dat niet duur dan?
Be fast! De populatie in tomorrowland verdubbeld elk jaar, en ook de prijs gaat bijgevolg de hoogte in! Dit jaar echter kostte het me,zonder camping: 65euro.Daar lachen ze es groen mee op Rock Werchter. Prijs-kwaliteit is het zeker de moeite, alleen al het visuele: de mainstage,vuurwerk,dansers,fonteinen...en natuurlijk de muziek:)

Ah bon (wantrouwig),geen nadelen dan?
Toch wel: weinig security, amper rustige plekjes en de electro- en groove hitjes van het moment hoor je,als je pech hebt,3 tot 5 keer op een dag,aangezien maar weinig DJ's een volledige set kunnen vullen met eigen nummers. Maar uiteindelijk hoeft dat je niet te storen,want de sfeer zit er zowieso in!

Kortom: met de juiste mensen,de juiste drank en bijhorende muziek wordt dit festival zowieso een driedubbele 'NOG!' in uw herinnering!

1 opmerking:

Anoniem zei

Tomorrowland! Ik had er normaal gezien geweest, hadden we volk genoeg gehad om mijn shiften over te nemen! Waar is de tijd van security lopen aldaar, het zalige weer en de schitterend muziek!