31 jul 2008

Stilte voor de storm.

Ik heb niets gepland vandaag. Vreemd genoeg maakt me dat onrustig. Alsof mijn lichaam een uitbollend draaimolentje is waar zohard tegenaan geduwd is dat het nog een hele tijd blijft natollen. Mijn zomervakantie is al heel chaotisch en druk geweest: festivals,fietstochtjes,gentse feesten,werken en uitstapjes, meestal niet ver van tevoren gepland. Impulsief en zelfzeker,zo zie ik me graag:)

Maar vandaag gebeurd er dus niets. Ik ga naar de markt, en vandenamiddag naar de bib. Mijn operatie van morgen (wijsheidstanden) moet en zal mij aanzetten tot lezen! Ik verwijt mezelf al jaren dat ik er geen tijd voor kan maken, maar de nakende verveling tijdens mijn genezingsproces maakt me nu al nerveus, dus boeken verslinden (het enige wat ik zal kunnen verslinden zonder rietje) lijkt me nuttig tijdverdrijf.

Ik zal trouwens niet de enige zijn bij ons thuis die een lange genezingsweg zal moeten bewandelen. Op dit eigenste moment wordt ook ons mama geopereerd. Zij zal spijtiggenoeg wel 6weken moeten revalideren...mss voor haar ook wat boeken uitzoeken:)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap...

Joke zei

jij bent ook overal eerst geweest he (zie tomorrowland 2008)?:) hoog tijd dat ik daar wat op vind! HAllesinds,bedankt :)

Anoniem zei

Je zou me beter meenemen!