4 dec 2007

Tussen de lijntjes.

ik maak me uit
ik dos me op
zeep me in
zeep me sop
mijn décolleté
een fietsenrek groot
doch niet vulgair
klassevol ontbloot
mijn strakke billen
jeansgebroekt
met mijn hoge hakken trap ik
waar zwakte me zoekt

en wat anderen denken?
het kan me niet schelen !
ik ben geen schaap
volg men eigen weg
ik ben uniek
net als zovelen
bewonder me
terwijl ik mijn grenzen verleg

mijn haar
dat ruikt naar rozebottel
drie keer gewassen
geföhnt,wat kleur
coco chanel tot op mijn sokken
in een straal van 5meter
verspreid ik mijn geur

ik draag
censuur
over mijn lippen
mijn wallen,puisten,
strategisch bestopt
3laagjes verf en weg
zijn de zorgen
ik ben weer onzichtbaar
tussen de lijntjes gekeurd

maar wat anderen denken?
het kan me niet schelen
ik ben geen schaap
ik volg mijn eigen weg,
wat anderen denken?
wie kan het wat schelen
je me'n foefel
mijzelve weg.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooie poëzie meid...
wat ik tussen de lijntjes lees hou ik maar voor mezelf, das zo mijn idee over jou... :-)