19 dec 2007

Homeostase

Examens! Examens!
Zo pijnlijk in't verschiet...


De blokperiode prikt genadeloos in mijn billen, als een spijkerbed met grootheidswaanzin. Ongegeneerd brandt het gaten in mijn motivatie en knipt het figuurtjes uit het laagje fitheid dat in het begin van de week over me heen kleefde als natte papier macheƩ. We zijn,of ik ben,laten we er eerlijk in blijven,al ongeveer 4dagen aant proberen te studeren. Gezien mijn eerste foltering al reeds maandag 7 januari zal plaats vinden, is dat geen overbodig luxe. Maar,ik zou niet Joke zijn,als ik niet in alle bescheidenheid kon zeggen,dat ik even snel vooruit ga als een overreden hond die met zijn enige vitale ledemaat nog probeert achter de kat aan te lopen die hij roekeloos had gevolgd toen zij de autosnelweg overstak,en ik zou niet Joke zijn,moest dat me niet lichtjes in paniek brengen. Maar goed,we vinden toch nog een prutje tijd om een blogberichtje te posten. Net zoals ik tijd vind om me bezig te houden met msn, http://www.elfyourself.com/ ,
...en nonsensgedichtjes. Een illustratie.


Waar
warm en koud
hun raak
punt
ligt waar
nat en droog

haar
gelijk op
biecht
waar
haat en liefde
tot
ver zoen ing
wordt
verplicht
daar zal ik
van
je
houden
jij en ik
in evenwicht
-bescheiden buigje-

Geen opmerkingen: