19 nov 2007

Boodschap van algemeen flut!

Aan allen wiens dag vandaag totaal nutteloos zou eindigen,
aan allen die maandagmorgenden haten,
maar hun maandagavond daarintegen graag wat kleur willen geven,
Aan allen die houden van het betere artistiek geweld,
Aan allen die altijd al wilden weten wat groenten in een groentenbak
zo al tegen mekaar zouden zeggen op een doordeweekse herfstavond in november, of aan allen die niks te doen hebben,in omgeving Leuven wonen, en vanavond mij en vriendinnen graag aan het werk zouden zien op een free podium genaamd 'De Sprekende Ezels' :

Ik nodig jullie graag uit,vanavond dus,19november,in Leuven
aan de Molens van Orshoven
(Stapelhuisstraat 15, in de vaartkom,achter het jetstation)
om half 9,om de opvoering 'Groentensoep?' te komen bezichtigen (circa 10min)

Verwacht er anderzijds niet teveel van. Het is 3jaar geleden op 2uur in elkaar gestoken geweest, maar wegens succes echter,zetten we het vanavond opnieuw op scĂȘne.

Vriendelijke groentjes,
Joke

3 opmerkingen:

Unknown zei

Beste Wortel,
Officieel op dit blog (het jouwe) wil ik jou mededelen, onder de rubriek reacties op "Boodschap van algemeen nut!", als eerste en met een reusachtige omweg... Dat er een enorme bewondering te vinden is binnen mezelf, voor jou :p
Proficiat Joke


Emmanuel

Joke zei

*bloost haast onmerkbaar*

Chris zei

tot mijn grote spijt en schaamte, kon ik niet aanwezig zijn, op deze artistieke show.

mijn welgemeende exuses, en het valt mij op, weer een gat in mijn cultuur :(