12 nov 2007

De Zebende Emel.


Vrijdagavond feestje vieren:
met vriendinnen pintelieren!
Looza,schweppes en chocomelk drinken
de onschuld leek vrolijk 'proost' te klinken,
Slechts één white russian werd poedelnaakt
in een paar slokken door mijzelve soldaat gemaakt.

Zaterdag! Naar Tienen reizen,
om toneelstuk te oefenen,over bloemkool en radijzen.
(19november is het stuk opt podium te zien,
iedereen die wil komen kijken,laat mij iets weten voordien!)
De avond: jong,en de films recent
en dus heb ik mn tijd met Koen (en ijsje) voor den tv 'gespend'

Luilekker zondag,baden in de tijd
tot wanneer ik...tot mijn spijt
gestresseerd in een peugeot'ke rondrijd!
T'is niet dat ik mijne Koen ni vertrouw,
maar ge zou voor minder onnozel worden:rijles geven aan een vrouw!
Die avond,richting kinepolis-gebouw
waar een roemeniër me de 'zebende emel' beloven zou.
terwijl ik sta te wachten op Emmanuel
gelukkig beviel de rest van de avond me wel.
Chaotisch nachtje,4uur slaap,
en opstaan smorgens als een gedrogeerd schaap.

Moraal van het verhaal (geloof het,of geloof het nie)
mijn weekend was weer pure poëzie!

1 opmerking:

Anoniem zei

joke meid,

eigenlijk ben k erg blij da k je ken, gij hebt al menig maal mijn dag gekleurd!!

mooie poëzie, echt, eigenlijk mis ik je mailtjes wel die van tijd tot tijd het enige lichtpuntje zijn geweest op mijn grijze werkdagjes ...

kurt