5 nov 2007

Ingelicht VS Opgelicht

Annabel belt.
Ik word verwacht:
Woensdag om 4u in Leuven. Daar dien ik een photoshoot bij te wonen.
Als model.
Ik weet niet waar,tenzij dat het een oud gebouw is,
waarin een tentoonstelling zal plaatsvinden.
Ik weet niet hoelang het zal duren,
wat ik moet aantrekken,
en of annabel überhaupt de waarheid spreekt.
De fotograaf in kwestie
weigert mij te contacteren,
waaruit ik besluit dat hij veronderstelt dat ik
zowel hyperflexibel als helderziend ben.
Maar ik zal er staan.

2 opmerkingen:

MetalArend zei

Geef een dame het gevoel dat ze belangrijk en gewild is, en haar nieuwsgierigheid zal het winnen! Toch zolang het onbekendheid is die roept :D

Joke zei

Kgeef u ni graag gelijk,maar moet toegeven dat er waarheid in zit:) Al denk ik dat hetzelfde geldt voor mannen! Toch?