6 okt 2007

Op een zaterdag in oktober...

*Geeuwww*
*knipper*
*staar naar scherm*...

*Zucht*...nog 40 stageplaatsen te gaan.
Nuja,te gaan,was het maar waar. Ik kan ze niet allemaal uittesten,en dus moet ik beslissen waar ik denk mij eventueel mogelijk te gaan kunnen thuisvoelen en waar ik denk enorm boeiende dingen bij te kunnen leren om dan eventueel mogelijk ooit in die sector mijzelf een zuurverdiende pree meester te maken. Ik noem het: strootjetrekken op hogeschoolniveau.
Of inneminnemutte voor gevorderden.

Maar ook goed nieuws! Er loopt reeds 1kilo en 800gram minder
Joke Van de Velde over het aardoppervlak. Gisteren toen ik gaan poolen was met vrienden voor Stijn's verjaardag,vroeg hij me fluisterend of ik geen 5 of 6kilo was afgevallen,dat was nog eens een compliment waar ik niet zomaar 'nee,maar toch bedankt',kon op antwoorden.
Een mooie afsluiter van een best vreemde dag.
En aangezien deze dag ook weer drukker is dan mijn lodderoog opt eerste zicht heeft waargenomen,ga ik nu weer aan't werk!
Tga u goed,blogbeesten!