7 okt 2007

Squeel,Piggy Squeel

Lang geleden dat ik nog zo'n zalig hoopje muziek heb kunnen maken! K'ben al een tijdje een fiere member van het bandje
-Squeel,Piggy Squeel-,en al meermaals zijn er leden bijgekomen en afgedropen.
Nu lijkt de harde,zichzelf vermakende,kern over te blijven. We zijn niet allemaal even ritmisch,we zingen niet als geelborstige kanariepietjes,maar af en toe zijn we,naar mijn bescheiden mening,best wel te pruimen. Alleen spijtig dat ik geen benul heb hoe je hier liedjes kan laten horen.
Ik kan alleen een beetje welgemeende reclame maken voor het webstekje van het grote licht van SPS (om de anonimiteit te bewaren hier slechts een glimp van zijn mannelijke onderarm).Door zijn bodemloze muzikale ambitie werd hij gedwongen om EN nog in een ander groepje te gaan basist wezen,EN in een totaal ander genre compleet solo/loos te gaan.
(Ja,Koen,tgaat over u,en wees blij dat ik niet van de gelegenheid gebruik maak om grapjes te maken over uw 'haar')
http://www.myspace.com/craptacularconrad .
Het enorm intieme en actuele maatschappelijke problemen aansnijdende 'Fire in the hole' is mede door mijn hulp ontstaan.
Beluisteren die handel!

2 opmerkingen:

Chris zei

muziek,
een streling voor het oor
een verwarmende noot voor het hart
een schreeuw voor de ziel
of hoe je je lichaam kan laten genieten/afreageren/uitleven

doe zo verder :)

Anoniem zei

nooit heb je die gitaar bekeken...