12 okt 2007

Het leven van een pendelaar.

Vandaag ga ik niet naar school,
mijn boeken liggen nog in de auto van mijn vriend,
mijn leergierigheid heb ik vanmorgen samen met mijn wekker eigenhandig de mond gesnoerd,mijn treinabonnement dient alleen om met het scherpe rechterbovenkantje al wie mij mijn zuurverdiende uitslaaptijd wil ontnemen vakkundig een oog uit te steken.
En met mijn kortingskaart voor grote en jonge gezinnen peuter ik het andere eruit.
Als u dacht,dat een kotleven vermoeiend was,dan hebt u nog niet gependeld. En het is niet omdat ik nog nooit op kot ben geweest,en dus totaal uit het niets argumenteer,dat ik geen onweerlegbaar correcte uitspraken kan doen.
Vandaag geen trein onder mijn billen,vandaag geen conducteur die lastigvalt,vandaag start ik een zelfhulpgroep voor pendelaars,in bed.
Probeer me maar es tegen te houden!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

geloof me vrij, pendelen is een pak vermoeiender dan op kot zitten! minder verantwoordelijkheid, maar o zo veel meer tijdverlies!

Unknown zei

Tegenwoordig mag een mens nog blij zijn dat 'ie kan pendelen, omdat ze de kabels niet gestolen hebben :p

Unknown zei

respect voor de reactie van kristof :D

Anoniem zei

we zullen maar zwijgen over het blij zijn om te kunnen blijven wonen, met al die krakers tegenwoordig