8 okt 2007

Mini-recensie : Fire in the hole

...

Date: Tue, 25 Sep 2007 07:16:36 +0200

Piep! Ik was eerst wat sceptisch over dit liedje wegens de dance invloeden. De zang doet me aan een ingezongen dance stemmeke denken. Zo rond 23u betrapte ik mezelf echter op een inwendig deuntje dat ging als volgt: "My pussy is on fire..." en dat na maar 3 maal te beluisteren LOL! Dus het is wel aantstekelijk! Ik zit op m'n werk alleen maar met leuke nummers in mijne kop, zo mijd ik de Q-is good-for-you muziek! xD Joke klinkt uitdagend en sexy en daardoor weet ik de zang toch te appreciƫren. Pluspunt voor haar! xD Ik vind de bass wel lekker! Pluspunt voor jou! xD De 13 seconden lange intro is bijzonder lekker! Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Leuk dat ik dit een aanstekelijk nummer vind ongeacht dit niet helemaal mijn ding is. xD Zijn jullie van plan deze richting in te slaan of is dit een leuk tussendoortje (zo interpreteer ik dit nummer, sorry als ik spottend overkom, dat is helemaal niet mijn bedoeling)? Ik wil jullie nog meer horen rocken! xD
...

Dankuwel Dorian die-ik-niet-ken!

(Ook eens beluisteren? zie Squeel,Piggy Squeel (7 oktober) )

Geen opmerkingen: