3 okt 2007

The Queen of Hearts

Dat ben ik! Of toch voor even...
...volgend jaar in juni.
Ik ben weer aangeklampt door een vriendin die mode studeert in a'pen om in een van haar creaties rond te waggelen op een ijzingwekkend lang verhoogje genaamd: de catwalk.
Het wandelpadje van de poes,dat kan kloppen. T'is allesinds ni van den hond. Vorig jaar deed ik het ook,als vriendendienst. Ik voelde me allesbehalve thuis tussen dat hoopje anorexiaatjes,maar mijn broer,die voor een ander meisje ook model stond,en door de situatie gedwongen werd om in string rond te lopen doorheen het gebouw,benam ook MIJN eetlust. Mijn ontwerp was toen gebaseerd op een designstoel. En ik moet toegeven,zowel het rokje als het absurdisme ervan stond me wel. Maar dit jaar wordt ik dus een boosaardige koningin (willen we dat niet allemaal ooit eens geweest zijn) met een uiterst dikke tulpvormige poep. Eigenlijk best vreemd hoe ik in dat modewereldje blijf terecht komen. Zonder het eigenlijk zelf te willen,laat staan er iets voor te doen. En ik ben niet eens zo'n model. Ik heb gewoon foute vrienden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, die mode toch... Eeuwigdurend, zelden speciaal om naar te kijken, maar o zo gezellig...

Chris zei

mode...

ik bezit teveel mannelijke spullen om te snappen, te begrijpen.

maar allesinds, ga ervoor! :D